Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ασχολουμαι τον ελευθερο χρονο μου με κατασκευες εγχορδων οργανων. Προσπαθω μεσα απο το blog να παρουσιασω ολα τα σταδια κατασκευης ενος οργανου. Ισως ετσι βοηθησω καποιον που ενδιαφερεται να βρει πληροφοριες και να προσπαθησει να κατασκευασει το δικο του προσωπικο οργανο!

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ ΜΙΣΟΜΠΟΥΖΟΥΚΟ!

                        Τροποποιησα λιγο το καραολο μιας και ειχε σχεδιαστει για μπουζουκι
                        και κολησα τη φιγουρα! Θελει λιγο ακομα διορθωση το σχεδιο!!!





    Ενα βιντεο με μερικες εργασιες που εχουν γινει μεχρι τωρα!!




6 σχόλια:

  1. Μπράβο ρε Δημήτρη, εύχομαι να βγεί πολύ μόρτικο αυτό το όργανο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχως ο φορτος της εργασιας μου αυτη την εποχη ειναι τεραστιος! Ενα πρωινο καθε Σαββατο μου εχει μεινει για τις κατασκευες!! Αλλα εχουμε και εκθεση το καλοκαιρι και κανω τα σχεδια μου απο τωρα για αλλες δυο κατασκευες!!
    Απο τελος Απριλη θα εχω περισσοτερο χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/4/13 9:57 π.μ.

    Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your
    next write ups thank you once again.

    Feel free to visit my blog :: http://custobox.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή